Veebipoe müügi- ja garantiitingimused

Metos veebipoe müügitingimused


Metos veebipood on Metos AS (reg.nr: 10307573 ) poolt internetis hallatav veebipood, mis müüb tooteid Eesti äriklientidele ja avalik-õiguslikele isikutele. Müügilepingud vastavad Eesti kaupade müügiseadusele, kui käesolevates müügitingimustes ei ole sätestatud teisiti. Metos veebipoele viidatakse edaspidi kui „veebipood“, Metos AS-le kui „Metos“, Metosega äri ajavale ettevõttele kui „Klient“ ja teenuse kasutajale kui „Kasutaja“. Metos võib müügitingimusi ühepoolselt muuta, teatades sellest oma veebilehel.

Müügitingimuste jõustumine
Tellides tooteid veebipoest, nõustub Klient käesolevate tingimustega.

Veebipoe hinnakujundus
Veebipoe hinnad kehtivad veebipoes tehtud ostude puhul ja ei sisalda kõiki Metose poolt pakutavaid lisateenuseid. Veebipoe hinnad on netohinnad eurodes, käibemaks 0%. Hind sisaldab toodet EXW Loo transpordipakendis. Hinnad ei sisalda veo, paigalduse ega kasutamisjuhiseid kliendi juures. 

Üldine
Metos.ee veebipood tarnib ainult Eestisse.
Kõik toodete saadetised on Metose poolt transpordikahjude vastu kindlustatud. Pideva tootearenduse tõttu jätab Metos endale õiguse muuta tooteid, tooteinfot ja hindu. Metos võib müügitingimusi ühepoolselt muuta, teatades sellest oma veebilehel. Tellimuse vormistamisel kohaldatakse sel ajal kehtivaid hindu ja müügitingimusi. Muutuvatest määrustest tulenevad muudatused jõustuvad määruste jõustumise ajal, ilma eraldi teatamata. 

Ettevõtte konto ja kliendiinfo
Klient võib teha veebipoes tellimuse ilma registreerimata ja tasuda oma ostu eest krediit- või deebetkaardiga või registreeruda Metose veebipoes ettevõtte konto kliendiks, millisel juhul saab ta makseviisiks valida arve.
Tellimuse esitamisel ilma registreerimata peab klient tellimuse esitamisel esitama oma täpsed kontaktandmed ja tarneaadressi.
Kui klient registreerib end Metose veebipoes ettevõtluskonto kliendina, peab ta esitama ettevõtte täpsed andmed, tarne- ja arveldusaadressi ning kontaktandmed. Klient peab tagama, et tema esitatud andmed on õiged ja ajakohased ning vajadusel teavitama Metos't andmete muutumisest, kasutades selleks veebilehel olevat kontaktvormi. Kui klient taotleb ettevõtte kontot, on Metosel õigus kontrollida kliendi krediidiinfot ja lükata taotlus tagasi. Arved edastatakse veebiarvena või muul viisil elektrooniliselt. 

Ettevõtluskontot võib kasutada ainult see Klient, kelle nimi on esitatud registreerimisel. Klient vastutab kasutajatunnuse ja salasõna ning nendega seotud Ettevõtte konto konfidentsiaalsuse eest ning nendele juurdepääsu piiramise eest. Kui kliendil on põhjust kahtlustada, et andmete turvalisus on rikutud, peab ta sellest viivitamatult teatama Metosele, kasutades veebilehel olevat kontaktvormi.

Tarneaeg
Iga toote praegune saadavus on märgitud veebipoes. Veebipoes „Saadaval“ märgitud tooted on kas Loo laos või Soome kesklaos ja klient saab need kätte 2-7 tööpäeva jooksul. Kui aga tellitud toode ei ole saadaval, teavitame klienti olukorrast ja toote kättesaadavusest.
Tellimusel oleva tootena märgitud toodete puhul on Loo laost saadetava toote valmimise kuupäev märgitud Kliendile saadetavas tellimuse kinnituses.

Kui tellimus sisaldab tooteid, mis on veebipoes märgitud nii „laos olevaks“ kui ka „tellimustooteks“, mida ei saa tarnida korraga, siis tarnitakse tooted kahes partiis. Kui klient soovib, et kõik tooted toimetatakse kohale ühes partiis, tuleb see tellimuse esitamisel ära märkida.
Me ei võta vastutust hilinenud tarnete eest.

Tarned
Klient saab tellimuse esitamisel valida tarneviisi. Vastasel juhul on Metosel õigus valida toodete ja konkreetse tarnekoha jaoks odavaim tarneviis. Kui klient soovib, saab tasutud tooted kätte  Metose laost Lool 

Tarneviisid on järgmised:
Klient  tuleb ise kaubale järgi Metose lattu. Lao aadress on Saha tee 18, Loo 74201 Harjumaa. Lao lahtiolekuajad ja kontaktandmed leiate siit.

Pakiautomaati või kulleriga. EXW Loo. Pakend on hinna sees. Metos valib tarneviisi vastavalt tootele või transporditavate esemete arvule.

Paigaldus. Kohaletoimetamine sisaldab kaubavedu, transpordikindlustust, vana seadme lahtiühendamist ja uue toote paigaldamist olemasolevatesse sama võimsusega ühendustesse (vesi, kanalisatsioon, elekter), nii et toode on töökorras ja pakendimaterjalid võetakse ära. 
Uue toote paigaldamine ja vana seadme transport taaskasutamiseks. Tarne hõlmab veo, transpordikindlustuse, vana seadme lahtiühendamist ja vedu taaskasutusse ning uue toote paigaldamist olemasolevatesse sama võimsusega ühendustesse (vesi, kanalisatsioon, elekter) nii, et toode on töökorras ja pakendimaterjalid viiakse ära. 
Gaasiga töötavaid seadmeid ja külmseadmeid, mis on ühendatud keskseadmega, ei saa veebipoe kaudu paigaldada, nende paigaldamine tuleb eraldi kokku leppida kohaliku müügiesindajaga. 

Paigaldamine
Metose pakutav paigaldusteenus hõlmab seadmete ja mööbli paigaldamist  
mis kuulub tarnimise juurde, välja arvatud HVAC- ja ehitus-/struktuuritööd. Paigaldustöid teostatakse ühe külastusega tööpäevadel (E-R) ajavahemikus 8:00-16:30. Muudel aegadel tehtavate paigaldustööde kättesaadavus ja hinnakujundus tuleb eraldi kokku leppida.
Paigalduskoht peab olema paigaldustöödeks vajalikus seisukorras (ehitus- ja HVAC-tööd jne) vastavalt kokkulepitud ajakavale. Teekond paigalduskohale peab olema takistusteta. Kui klient vastutab seadmete paigalduskohta transportimise eest, peavad seadmed olema paigaldustööde alguseks ruumis olemas. 

Kohaletoimetamise tasu
Kliendi poolt veebipoest ostetud toodete eest kehtivad Eestis järgmised transporditasud:
Kui tarnes sisalduvate toodete koguhind on alla 2000 euro (ilma käibemaksuta) on transporditasu 25 eurot ( lisandub käibamaks).  Ostude puhul, mis on suuremad kui 2000 eurot (ilma käibemaksuta) on saatmine tasuta.

Maksevõimalused
Veebipoe klient saab valida kõige praktilisema makseviisi järgmistest.

Tasuda saab krediitkaardiga või pangalingiga.

Maksmine arve alusel, 7 päeva neto. Arve alusel maksmine eeldab, et klient taotleb ettevõtte konto ja registreerib end Metose veebipoes.

Arved edastatakse veebiarvena või muul viisil elektrooniliselt. Viivis on intressimäär vastavalt intressiseadusele, millele lisandub intressiseaduse kohaselt 7% intress. Kliendi poolt pärast arve saatmist taotletud arveldusandmete muudatuste eest võtame töötlemistasu 50 eurot (+ käibemaks).

Kui ei ole kokku lepitud teisiti, on Metosel õigus esitada arve kokkulepitud maksete kohta siis, kui kaup on tarnitud.
Kui klient ei maksa arvet hiljemalt tähtajaks, on Metosel õigus nõuda viivist vastavalt intressiseadusele (633/1982) ning mõistlikke sissenõudmiskulusid.

Omandiõigus
Metos AS säilitab oma müüdud kauba täieliku omandiõiguse kuni ostuhinna täieliku tasumiseni koos intresside ja kuludega.

Seadmete garantii ja garantiitingimused

Garantiiaeg algab päevast, mil toode antakse üle kliendi esindajale.  Kui Klient avastab saabumiskontrolli käigus, et kaubal on defekt, algab garantiiaeg alles päeval, mil Metos on defekti kõrvaldanud.

Metos annab oma müüdavatele kaupadele garantii tooraine- ja tootmisvea suhtes. Garantiiaeg on üks (1) aasta. Garantii kehtib toodete suhtes, mis müüakse Soomes nende esimesele ostjale. Nõudmisel peab garantiiremonti taotlev isik tõendama garantii kehtivust. 

Garantiiremontaažitaotlused tuleb esitada viivitamatult ja garantiiaja jooksul Metos Hooldusele, soovitavalt telefonil  +372 6500 710. Raskesti teisaldatavad seadmed või köögi fikseeritud osana paigaldatud seadmed parandatakse võimalusel kliendi juures. Klient peab kergesti teisaldatavad tooted toimetama hooldusteenuse pakkujale (asukohad ja lahtiolekuajad leiate siit lingilt) remondiks omal kulul ja vastutusel. Remonditud seadmed võib Klient ise kätte saada või kliendi kulul kohale toimetada, kasutades selleks kliendi valitud transpordimeetodit.
Garantiiremont teostatakse võimalikult kiiresti tavapärastel tööaegadel (E-R 8:00-16:00). Kui tööd tehakse väljaspool tavapärast tööaega Kliendi soovil, siis võetakse tasu tööga seotud kulud, sealhulgas ületunnitöö hüvitis.

Garantii hõlmab tooraine- või tootmisvea ja sellest tulenevate kahjustuste parandamist, millest on teatatud garantiiperioodi jooksul. Nimetatud defektid parandatakse toote töökorda viimisega. Kõik defektsed osad, mis asendatakse uutega, kuuluvad Metosele. Garantii ei hõlma defekte, mille põhjuseks on:
- seadme transportimine või teisaldamine
- kasutaja hooletus või hooletus
- kasutus-, hooldus- või hooldusjuhiste eiramine
- asjaolud, mis ei ole garantii andjast sõltumatud
- mitteautoriseeritud tehnikute poolt teostatud remont või hooldus
- toote ebaõige paigaldamine või vale paigutus kasutuskohas seoses toote kasutusjuhendi või seadistustega
- toote kasutamine muuks kui ettenähtud otstarbeks
- toote tavapärane kulumine

Garantii ei hõlma ka selliste defektide parandamist, mis ei oma tähtsust toote funktsionaalse seisundi või väljanägemise seisukohalt. Garantii ei hõlma loodusliku kulumise tõttu purunenud osi. Garantii ei hõlma kasutus- ja hooldusjuhendis selgitatud hooldustöid, kasutaja poolt teostatavat reguleerimist ja kasutaja juhendamist toote kasutamisel. Garantii ei hõlma kaudseid kahjustusi.

Vastutus defektsete toodete eest
Kui tootes või teenuses esineb viga, peab klient sellest Metosele teatama ja andma Metosele võimaluse vea kontrollimiseks ja parandamiseks. Igal üksikjuhul võidakse toode kas vahetada uue vastu või parandada või anda hinnaalandust. Metose vastutus vigade eest on piiratud ostuhinnaga, mille klient on Metosele toote eest maksnud. Metos ei vastuta otseste või kaudsete kulude või saamata jäänud tulu eest, mis on põhjustatud defektist või toodete või teenuste kasutamisest.

 

Tagastused 

Kauba tagastamine on lubatud, kui saadetis ei vasta tellimusele või kaup on defektne ja sellest on müüjat teavitatud 8 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest Kliendi poolt. Tagastamine tuleb alati eelnevalt kokku leppida meie OnLine-müüjaga. Standardtoodete tagastamisel tagastatakse maksimaalselt 80%, kui tagastamine ei ole tingitud müüja veast. Kliendil ei ole õigust tagastada eritellimus- ja eritooteid.

Kui klient tagastab tellitud toote, tuleb tagastamine kokku leppida OnLine-müüjaga, kellega saab ühendust telefonil  +372 6500 740 (E-R 8:00-16:00). Kui tagastamises on kokku lepitud, saadetakse kliendile tagastamist puudutav dokument. Dokument peab olema lisatud tagastatavale tootele. Klient peab toote tagastama omal kulul Metosele järgmisel aadressil: Metos AS, Saha tee 18 Loo 74201 Harjumaa. Kui Metos saab toote kätte, kontrollitakse see ja pärast selle kinnitamist ja vastuvõtmist tagastatakse Kliendile kokkulepitud summa samale kontole, mida kasutati makse tegemiseks.

 

Infoturve

Kliendi poolt esitatud teavet säilitatakse Metose kliendiregistris. Teavet kasutatakse kliendisuhte haldamiseks ja säilitamiseks. Metos ei avalda teavet kolmandatele isikutele.
Meie privaatsusavaldusega saab tutvuda sellel lingil.

Metos kasutab oma veebiteenustes küpsiseid. Need aitavad meil veebilehte turvata, optimeerida ja arendada. Klient saab küpsiste kasutamise blokeerida või küpsiste seadistusi muuta, klõpsates küpsiste ikoonile meie veebisaidi vasakul allosas. Kui küpsiste kasutamine on blokeeritud, võivad mõned meie veebiteenuste osad aeglustuda või olla kättesaamatud.