Kasutustingimused

Kuidas osta Metose veebipoest


Klient võib teha veebipoes tellimuse ilma registreerimata ja tasuda ostu eest krediitkaardiga,  internetipangas või registreerudes Metose veebipoe ärikontoga kliendiks, millisel juhul saab ta makseviisiks valida arve.
Tellimuse esitamisel ilma registreerimata peab klient tellimuse esitamisel esitama täpsed kontaktandmed ja tarneaadressi.

Lugege lähemalt müügi- ja garantiitingimuste kohta.

Toodete otsimine ja valimine
Tooteteavet saate vaadata kataloogi kaudu rubriigi "Veebipood" all. Teise võimalusena võite sisestada soovitud toote nime, mudeli või tootekoodi lehe ülaosas asuvasse otsinguväljale. Filtrid võimaldavad otsida erinevate omadustega tooteid. Kui sobiv toode on leitud, saate selle valida, kasutades nuppu "Lisa ostukorvi". Ostukorvi nupule vajutades saate vaadata oma ostukorvi sisu. 
Väljal, mis näitab toodete arvu, saate muuta soovitud toodete arvu. Saate toote ostukorvist eemaldada, klõpsates tooterivi lõpus olevale märkimisnupule või tühjendada ostukorvi täielikult, kasutades nuppu "Eemalda kõik tooted". 

Kui vajate abi toodete valikul või soovite lisateavet, on OnLine teie teenistuses, kas meie veebipoe vestluses või telefoni teel. Meie OnLine'i müügiesindajaga saate ühendust tööpäeviti (E-R) kell 8:00-16:00 telefonil +372 6500 740.

Kui olete soovitud tooted ostukorvi lisanud, saate salvestada tellimuse kohta lisateavet ja jätkata, vajutades nupule "Kassasse". Sisestage soovitud kontakt- ja tarneandmed ning valige eelistatud tarneviis. Seejärel vajutage "Jätka", et valida makseviis. Järgmises etapis näete oma tellimuse kokkuvõtet. 

Toodete eest tasumine
Kui teil on Metose firmakonto ja olete sisse logitud, saate valida, kas soovite maksta arve alusel.
Kui maksate krediitkaardiga ja pangalingiga, suunatakse teid ajutiselt makseteenuse eest vastutava ettevõtte veebilehele. Pärast maksmist jõuate automaatselt tagasi Metose veebipoodi või saate tagasi pöörduda, kasutades nuppu "Tagasi teenusepakkuja veebilehele".

Tellimuse kinnitus
Pärast veebipoe tellimuse esitamist saab kasutaja tellimuse kinnituse e-posti teel, kui oleme tellimuse töödelnud. Tellimuse kinnitusel on näidatud tellitud toodete tarnekuupäev meie Kerava laost.

Kuidas taotleda Metos firmakontot
Ettevõtluskonto saab taotleda meie veebipoes, täites vormi "Registreeru Metose ettevõtluskonto kliendiks". Ettevõtluskonto taotlemisel peab klient esitama täpsed andmed ettevõtte kohta, tarne- ja arveldusaadressid ning kontaktandmed. 
Kui Klient taotleb Ettevõtluskontot, on Metosel õigus kontrollida Ettevõtte krediidiinfot ja lükata taotlus tagasi. Registreerimistaotlus töödeldakse 1-2 tööpäeva jooksul, mille järel saab Klient kontole sisselogimise juhised tema poolt esitatud e-posti aadressile.

Arved edastatakse elektrooniliselt (7 päeva neto). 

Ettevõtte kontot võib kasutada ainult see Klient, kelle nimi on esitatud registreerimisel. Klient vastutab kasutajatunnuse ja salasõna ning nendega seotud Ettevõtte konto konfidentsiaalsuse eest ning nendele juurdepääsu piiramise eest. Kui kliendil on põhjust kahtlustada, et kontoga seotud andmete turvalisus on rikutud, peab ta sellest viivitamatult teavitama Metos't, kasutades veebilehel olevat kontaktvormi.

Millised on ettevõtte konto registreerimise/loome eelised?
Ettevõtte konto eelised:
    - ei ole vaja uuesti sisestada arveldusandmeid
    - valida tarne erinevatesse kohtadesse
    - tasuda arve alusel, 7 päeva neto
    - vaadata tellimuste ajalugu

Kas vajate abi? Me aitame hea meelega!
Võite meiega ühendust võtta järgmiste kanalite kaudu:
OnLine tel. +372 6500 740, avatud E-R 8:00-16:00.
E-post: metos.estonia@metos.ee